Páginas

domingo, 26 de enero de 2014

Santoña chora a perda do carismático "Pepín"


Vai desde Camariñas o noso profundo pesar pola perda dun gran home que marcou o corazón de todos os que tivemos o honor de coñecelo


Foi no día de hoxe cando Santiago, rexentando o Bar do Casino, me comentaba a triste noticia e buscando na rede non podía quedar ausente a nosa pequena e humilde homenaxe a unha persoa eficaz que levaba o seu traballo na sangue e un control que superaba a perfección. Máis de cen barcos diarios dando a nota do peixe por radio e coñecía a voz dos patróns en cuestión dun par de chamadas. A calidade humana, das que poucas se atopan na vida fai que un cacho grande de Camariñas mande o seu profundo pesar e moito ánimo, forza e orgullo a familiares e coñecidos dun home que prestaba total apoio a quen o necesitaba (D.E.P)

CONMOCIÓN ENTRE LAS GENTES DEL MAR

Santoña llora la muerte de 'Pepín', el radiotelefonista de la Cofradía de Pescadores

La voz de Pepín era identificada por todos los pescadores de la Cornisa Cantábrica

16.01.14 - 00:02 -

Santoña llora la muerte de 'Pepín', el radiotelefonista de la Cofradía de Pescadores
Foto de archivo de José San Martín Gallego, "Pepín, el de la emisora"./Mario Cerro.
La voz de la emisora de la Cofradía de Pescadores de Santoña se ha apagado para siempre. El popular radiotelefonista José San Martín, conocido como 'Pepín, el de la emisora', falleció ayer causando una honda conmoción entre las gentes del mar de todo Cantabria y en especial de su pueblo.
La voz de Pepín era identificada por todos los pescadores de la Cornisa Cantábrica. Durante tres décadas, día a día, ofreció el parte meteorológico a los pescadores que faenaban en alta mar. Lo hacía desde su oficina de la Cofradía de Pescadores, donde conectaba los aparatos de radio para contactar con ellos, atender cualquier petición o duda e interesarse por las capturas de pesca. «Estaba siempre. Para lo bueno y lo malo», resaltaban ayer los pescadores.
Pepín empezó a salir a la mar a los 14 años de edad, aunque se vio obligado a retirarse en 1976 a causa de una enfermedad que le hizo perder sus dos piernas. El puesto de radiotelefonista le permitió seguir vinculado al mundo de la mar, su gran pasión. En junio del año 2007, Pepín recibió la Medalla de Oro al Mérito en el Trabajo.

1 comentario:

  1. Hi everyone, it's my first visit at this web page, and article is actually fruitful for me,
    keep up posting these types of posts.

    Feel free to surf to my web-site ... Eric Gray Buffalo NY

    ResponderEliminar

Comenta en libertade tan só respetando as opinións dos demáis. Gracias polo teu comentario e un saúdo desde Camariñas Directo